League Of Legends gameplay

 Zapraszam do oglądania kolejnego filmiku z mojej gry w League of  Legends gdzie gram Zyrą.




Pierwszy filmik z gameplay Lola gra mudnem. Zapraszam do oglądania.


Zachęcam do oglądania i komentowania. Mam nadzieje że jak na początkującego w tworzeniu filmów i przy ograniczonych możliwościach idzie mi to w miarę dobrze. Może w przyszłości uda mi się zdobyć jakiś dobry program do obróbki dzięki czemu urozmaicę filmy i ich jakość. Obecnie nagrywam frapsem i obrabiam narzędziami systemowymi. Pozdrawiam i życzę miłego oglądania. Nie wiem tylko dlaczego mam taką rozdzielczość na filmie że nie pokazuje go w pełnym oknie. Rozdzielczość przy zapisie jest pod hd 720p. Jeżeli ktoś wie jak temu zaradzić prosiłbym o pomoc za co z góry dziękuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz